رویداد و همایش

این وب سایت در زمینه راه اندازی یک رویداد و همایش موفق سخن می گوید

رویداد و همایش

این وب سایت در زمینه راه اندازی یک رویداد و همایش موفق سخن می گوید

  • ۰
  • ۰

بیت کوین یک نوع ارز مجازی است که به صورت فیزیکی وجود ندارد، هیچ‌کس آن را چاپ نمی‌کند و برخلاف پول فیات که توسط دولت‌ها کنترل می‌شود، بیت کوین توسط هیچ نهاد یا حکومتی کنترل یا حمایت نمی‌شود. این پول فقط در بستر اینترنت و به صورت دیجیتالی وجود دارد. 


در زمان حاضر کسب بیت کوین رایگان یک افسانه است. ارزش کنونی بیت کوین در زمان نگارش این مطلب بیش از ۱۰ هزار دلار آمریکاست و عملا طلای دیجیتالی ست. همان قدر که کسب طلای رایگان در دنیای واقعی خنده دار است کسب بیت کوین رایگان نیز خنده دار به نظر می‌رسد. البته سیستم‌های تبلیغاتی یا قرعه‌کشی ساعتی در اینترنت وجود دارند که مقدار بسیار ناچیزی ساتوشی به شما می‌دهند. استفاده از این شیوه هزینه به مراتب بیشتری از عایدی‌اش خواهد داشت.

برای خرید بیت کوین یا سایر ارزهای مجازی در ابتدا باید کیف پول (ولت) ایجاد کنید. هر ارز مجازی دارای یک کیف ولت به خود است. اگر تاکنون کیف پول بیت کوین برای خود ایجاد نکرده‌اید به مقاله راهنمای گام به گام ساخت کیف پول بیت کوینسر بزنید.

البته برخی از ولت امکان ذخیره چند نوع ارز را به شما می‌دهند. در هر ولت یک شماره به شما اختصاص داده می‌شود که ضروری است این شماره را ذخیره نمایید. در صورت گم کردن این شماره تمامی پول‌های شما که در این کیف پول هستند دیگر قابل بازگشت نخواهد بود. سپس شماره دریافت بیت کوین خود را که در ولت به شما اختصاص داده شده برای فرد فروشنده ارسال کنید.

معمولا خرید بیت کوین از صرافی‌های آنلاین نیازمند تایید هویت شما است. برای این کار باید مدارک هویتی خود را به علاوه سندی برای اثبات محل سکونت خود برای صرافی مورد نظر ارسال کنید.


وب سایت ارز پلاس بهترین وب سایت خرید بیت کوین می باشد که با استفاده از این سایت می توانید به راحتی و با ارزان ترین قیمت بیت کوین خود را خریداری نمایید.


  • ۹۶/۱۱/۲۱
  • سروش سلیمی

نظرات (۱)

سلام
سایت ارزشمندی دارین
ممنون از مطلب خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی