رویداد و همایش

این وب سایت در زمینه راه اندازی یک رویداد و همایش موفق سخن می گوید

رویداد و همایش

این وب سایت در زمینه راه اندازی یک رویداد و همایش موفق سخن می گوید

  • ۰
  • ۰

برای اینکه بیت کوین خریداری شده یا بیت کوینی که ماین کرده‌اید را نزد خود نگه دارید، نیاز به یک کیف پول بیت کوین دارید. کیف پول در حقیقت نرم‌افزاری است که کلید عمومی و کلید خصوصی شما را در خود دارد و می‌توانید از آن برای دریافت، نگهداری و ارسال پول بیت کوین استفاده کنید. امروز با هم راهنمای گام به گام ساخت کیف پول بیت کوین در سایت Blockchain.info را بررسی کرده و یادمی‌گیریم چطور دست به ساخت ساخت کیف پول بیت کوین بزنیم.

برای خرید یا فروش بیت کوین شما احتیاج دارید که یک ولت (کیف پول مجازی) ایجاد کنید. یکی از وب سایت‌های معتبری که کیف پول تحت وب به کاربران می‌دهد Blockchain.info است. ثبت نام و استفاده از این ولت بسیار آسان است و در عین حال بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. در این راهنما به صورت گام به گام ساخت کیف پول بیت کوین را با هم بررسی می‌کنیم.

ساخت کیف پول بیت کوین در سه سوت!

صفحه اصلی کیف پول آنلاین بیت کوین

ابتدا به وب سایت blockchain.info مراجعه می‌کنیم. قبل و پس از ساخت کیف پول بیت کوین و هر بار که به یکی از کیف پول‌های آنلاین مراجعه می‌کنید، حتما نشانی را بررسی کنید و از سبز بودن نشان SSL اطمینان حاصل نمایید.

پس از ورود به سایت blockchain.info روی دکمه آبی رنگ در بالا گوشه سمت راست که نوشته Get a free wallet (ساخت کیف پول بیت کوین رایگان) کلیک کنید تا به صفحه‌ای مشابه زیر هدایت شوید:

ثبت نام کیف پول بیت کوین

اگر قبلا مراحل ساخت کیف پول بیت کوین را طی کرده باشید، می‌توانید با زدن روی Login که در گوشه سمت بالای کادر سفید رنگ قرار دارد (با نشان قرمز علامت‌گذاری شده است) به کیف پول بیت کوین خود دسترسی پیدا کنید. اگر قبلا ساخت کیف پول بیت کوین را انجام نداده‌اید، باید دست به کار شوید و نشانی ایمیل معتبر و کلمه عبور دلخواه خود را وارد کنید.

توصیه می‌کنیم برای افزایش ضریب امنیت خودتان، برای تبادلات مالی خود در حوزه بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه یه ایمیل ویژه برای خود داشته باشید و ترجیحاً از ایمیلی که کارهای معمول را با آن انجام می‌دهید استفاده نکنید. همچنین در حین وارد کردن کلمه عبور حتما از اعداد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و نشانه‌هایی نظیر $، #، @ و… استفاده کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی با زدن دکمه آبی رنگ پایین صفحه حساب بیت کوین شما در سایت Blockchain.info ایجاد شده است! تبریک می‌گوییم، به همین راحتی مراحل ساخت کیف پول بیت کوین به انجام رسید و شما یک حساب بیت کوین دارید!

ادامه مطلب

  • ۹۶/۱۱/۱۴
  • سروش سلیمی

نظرات (۱)

خوب بود. احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی